Efficiënte inbraak-, brand- en overvalalarmsystemen zijn meestal verbonden met betrouwbare alarmcentrales, die onmiddellijk worden geactiveerd bij meldingsactiviteiten. Moderne alarmcentrales en servicecentra zijn belangrijk, die naast constant contact met de veiligheidsdiensten ook steekproefsgewijs de status van de beveiligingstechnologie testen.
Onze alarmservice en de bijbehorende noodoproep- en servicecontrolecentrum omvatten constante telefonische beschikbaarheid, noodoproepservice, controleoproepen, monitoring op afstand, persoonlijke en voertuiglocatie, evenals individuele services die zijn afgestemd op de veiligheidslogistiek en -technologie van onze klanten.
Ons servicecentrum is 24 uur per dag bereikbaar via ons alarmnummer. Ervaren en gekwalificeerde specialisten met duidelijk gereguleerde verantwoordelijkheden zorgen met gevoel voor verantwoordelijkheid en absolute betrouwbaarheid voor uw specifieke eigendom en zijn onmiddellijk ter plaatse wanneer dat nodig is. Dankzij veiligheidspartnerschappen met politie en andere veiligheidsautoriteiten zijn wij altijd goed geïnformeerd.
Zodra een melding binnenkomt in onze alarm- en servicecentrum – persoonlijk of via de technische gevarenmelding – ondernemen we actie en initiëren we direct passende maatregelen die vooraf in overleg met de klant zijn ontwikkeld als specifieke service-instructie. Dit kan bijvoorbeeld zijn: alarmverificatie, eigendomscontrole en / of beveiliging, melding van brandweer of politie, lifthulpverlening, sleuteltransport of sleutelvrijgave op afstand of de coördinatie en ondersteuning van externe dienstverleners, bijvoorbeeld bij reparaties.
De gesloten cyclus van alarmopvolging, eigendomscontrole en een functionerend EW servicecontrolecentrum biedt de beste bescherming tegen aanvallen en maakt optimaal gebruik van de bestaande technische mogelijkheden.
Het servicecentrum van EW Security is uw centrale aanspreekpunt voor al uw veiligheidsvragen.